Hei taas. Uuh, ennätysaika, aikaisin kirjoitukseni :D eli kello on nyt 13:04! Hihhihihiiii! Eilen muuten sain valmiiksi viimekirjoituksen klo. 23:09. Ö_Ö ELi mulla meni jotain ööö... 25/24 min? :D

Aikas siistiä.

Joo tota tänään näin unta, että oltiin kaverini ja kaverini äitin kanssa saunassa, jossa jos sanoi jotain, kuuluu huonosti. Eli minä en tiedä miksi, mutta kuitenkin sanoin kaverilleni: "Kysy äidiltäsi, että mikä on hänen kesäihastuksensa" ja hän teki niin, mutta hänen äitinsäpä ei kuullutkaan! Siltikään kaverini ei toistanut kysymystä, joten sanoin kaverilleni: "Kysy nyt kovemmalla äänellä äidiltäsi, että mikä on hänen kesäihastuksensa", ja kaverini teki niin. Nyt tällä kertaa hänen äitinsä kuuli sen ja vastasi topakasti: "No minun kesäihastukseni ovat pyykkipojat" ja minua hieman huvitti mutta en nauranut.

Sitten heräsinkin siihen, että pikkusiskoni hipaisi minua. Se oli outoa ja koko aamun toistelin mielessäni pyykkipoikia ja että minua väsyttää tosi kovasti. En kyllä tajua että miksi Ö_____ö no jaa...

Tänään myös katottiin leffa: Kaikki rakastavat Mikkiä. En jaksanut katsoa kokonaan kun kävi tylsäksi. Tarkoitus oli katsoa myös Kaikki rakastavat Akua-leffa mutta ei me jaksettu. Sitten menin piirtämään isosiskoni kanssa nalle puh-kuvia. Oli sekin kai ihan hauskaa :D joo... Mulla onnistui huonommin kuin siskollani, mutta ei se haittaa. 

Kello on nyt 13:13 vähäkö kivaa :D

Huomenna öö huomenna alkaa pikkusiskoilla ja veljellä koulut ja minulla ja isosiskolla vasta 12. päivä eli ylihuomenna! Huomenna myös menen kotiin lemmikkien luokse <3 ja ostamaan reppua maksiin. Ostan varmaan sellaisen niin kuin kaverinikin, eli n. 13.90 € maksavan repun. Se on iso ja siinä on monta taskua ja se on muutenkin tosi söpö!

Nyt on jo tiistai! :O Kivaa... No tuota öö torstaina alkaa koulu ja sitten on perjantai (jee!) ja sitten alkaakin viikonloppu ja pääsee pelaamaan simssiä urakalla ja kirjoittelemaan tänne! 

Nyt mulla ei ole oikein mikään kiire, kuten yleensä :D VAikka onkin äitin kone..

joku aika sitten pikkuveljeni kysyi minulta: "Kuules VJ, kuinka pitkään sä aijot tota kirjoittaa?" Mä olin silleen et miten niin mutta sanoinkin että: "Jonkun aikaa..." ja sitten se: "aijot sä ihan viikkoja, kuukausia, vai?" sitten tajusin, että hän ei tarkoittanut tätä kirjoitusta vaan koko blogia. "No öö tota ehkä vuoden.. Olis se aika kivaa" vastasin. "Siis että ihan joka päivä tietokoneella? Huh huh!" hän sanoi. "Niin no en mä välttämättä jaksa.." sanoin ja aloin miettiä koulunkäyntiä ja jokapäiväistä tietokoneella oloa. Huh huh tosiaan! Sitten kun koulu alkaa, en välttämättä päivitä joka päivä.

Kello on jo 13:22. Kohta voisin kirjoittaa novellin tänne... Se olisi kivaa :----)

~VJ