Moi, ei ole tullut päiviteltyä, kun on koulu, läksyt, kamut, sims, elvis ja niin edelleen :D Mutta kyllä mä joskus kirjoittelen. Mun synttärit oli 9 päivää sitten. Mun yks kamu käyttäyty siellä tosi oudosti ja loukkaavasti, kun en ollut siivonnut.

Kaikki alkoi näin:

Kello oli 12:17. Oli perjantai, 20.8.. Mä ja mun yks kamu..., nimetään se vaikka Ellaks. No Ella ja minä seistiin pyöriemme edessä. "Pitäiskö mun kutsua muitakin, kuin sinut?" kysyin, kun ajattelin, että joku ehkä haluaisi. Mä soitin yhdelle mun kamulle, nimetään se vaikka Tanjaksi. Tanja sanoi, että se voi tulla, mutta sen pitää lähteä jo neljältä. Kun me oltiin matkalla meille, minulla ja Ellalla oli pyörät, Tanja oli kävellen. "Ootko sä siivonnut teillä?" Tanja kysyi multa. Kerroin totuuden. "En, mutta eikai se haittaa?" kysyin. Tytöt eivät vastanneet. "Mun tekis mieli joskus siivota teillä, kun teillä on aina niin sotkuista", Tanja sanoi. Se oli erityisen loukkaavaa, mutta en sanonut mitään! Me mentiin meillä, mä avasin oven ja huomasin Tanjan ilmeen. Hän ei tykännyt, että koiria ja koiran karvoja oli kaikkialla ja kissat hyppivät pöydillä :D. Mä otin kaapista kaikki herkut ja muut. En meinannut löytää sopivaa kulhoa esim. Sipseille, mutat löytyihän se sieltä lopulta. Olin vaan järjestellyt kaikkee siihen pöydälle ja tytöt jo mussuttivat kakkua. Prinsessakakkua. Mä aloin syödä. "Kiitti, millon me lähdetään?" Tanja kysyi. Täh? "No eihän me olla vielä avattu lahjojakaan, eikä kellokaan ole vielä neljä", sanoin ja jatkoimme Ellan kanssa syömistä. Kului pari minuuttia ja Ellakin sanoi olevansa valmis. Ihmettelin, kuinka tytöt niin äkkiä söivät. Minulla oli kesken, mutta päätin avata lahjat. Ellan lahjassa oli kynsilakkaa, huulikiiltoa ja kaikkea sensellaista. Tanjan lahjassa oli kuvia hänen pikkusiskostaan ja itsestään, vihko, josta oli revitty monia papereita, pikkuveljensä kortteja ja säästöpossu, jossa ei edes ollut rahaa :D. "Voidaanko käydä ulkona, kun mulla on sellanen juttu, että pitää aina vartin välein käydä ulkona", Tanja sanoi. Se oli valhe! Sillä koulussa ollaan sisällä AINAKIN 45 minuuttia, käymättä missään ulkona. "Mun pitäisi varmaan lähteä jo yhdeltä ku äiti varmaan lähetti sellasen tekstarin", Tanja sanoi. Hän otti kenkäni, ryttäsi ne tunkemalla isot jalkansa niihin ja tallusteli ympäri kämppää hiekottaen lattiat. Teki mieli kysyä, eoliko hän kunnossa, mutta pian Ella huomautti, että kello on jo puoli kaksi. "Nooh, mä voin mmennä vähän myöhemmin" Tanja sanoi ja jatkoi tallustelua. "Mikä kiire sulla edes on? Etkö sä viihdy täällä?" kysyin ja keskeytin vielä jatkuneen syömiseni. "No eikä kun mun pitää vahtia Annaa ja Jarkkoa*" Anna ja Jarkko ovat hänen pikkusiskonsa ja pikkuveljensä* "Miksei sun äitis voi?" Kysyin. "No kun se on jossain kylpylässä monta yötä putkeen" Tanja selitti. "Entäs sun isäs?"  kysyin. "Se on jossain yötä, no kuiteskin ,tehän voisitte lähtee nyt saattaa mua", Tanja sanoi. Me päätttiiin lähete samalla kauppaan. Kaupassa Tanja raapi pätään ja kysyi: "Onko teillä täitä?" loukkaavaa! "kun mulla vähän kutittaa päätä" se sanoi. "On ollu joskus montamonta vuotta sitten..." sanoin, Ella ei mitään.

tänään mun kamut oli yötä meillä. Heippa!