Moi taas :)

Minä olen tässä nyt taas kirjoittelemassa... :D Joo mä kirjoitan nopeasti koska äiti varmaan haluaa tän läppärin takas pian. Voisin kohta myös pelata jotakin ihkua 1001peleissä tai spelessä tai DressUpGamesissa. Oi ku tätä läppäriä on hauska käyttää, dippadippadii! :D Kuiteskiin... Vaihdoin tän sivupohjan aika ihkuun valmispohjaan joka on myös ihan hyvä. Sitten ku oon kotona, mä voisin varmaankin tehä ite oman ;) 

Voi kun mulla n ollut koti-ikävä ;'( No jaa... Äsken just rupesin miettimään, kuinka koirat (Hewi, Ronja ja Tipsu), kissat (Kasperi ja Timppa) ja Elvis siel pärjäileeku iskä syöttää kaikkia ja on töissä ja nukkuu ja niin edelleen ja se on nyt siellä kotona yksin niitten lemmikkien kanssa mutta kun soitin iskälle, se sanoi, että on hoitanut Elvistä mainion hyvin. Surettaa vieläkin, kun Elviksen systeri kuoli eilen -.-' ja sen nimi oli Emilia/Emppu. Se luovutettiin liian aikasin, joks mä kerroin sen? Tänään käytiin uimassa ja silleen.. :)

Hauskasti on.. tai siis ei niin hauskasti :( viikko alkanut. Kun on niin ikävääääh... Ja tahtoo pelaa simssii ja halii kavereita ja 12. pvä koulukin alkaa ja mää! D: Ei oo kivaa vaikka joo oon supernörttiihkuidiootti xP mutta kun koulu on oikeasti kivaa! Siis jos ei ole miesopettaja joka urkkii yksityisasioita, kuten minulla oli viime vuonna D:<  ja se ei tietenkään ollut mukavaa. 

Kun oltiin uimassa, mä en tietenkään tyhmänäpikkupikkutyttönä ottanu tänne uikkareita mukaan ni piti uidan rintsikat+alkkarit menetelmällä. Heti ekalla kerralla kun hyppäsin veteen niin rintsikat lähti irti :D voi ku noloo ku siel oli muitakin ja siellä oli sellanen tositositosi söpö koira norjan harmaamikälie. PENTU! Se oli nii sulone ku olla ja voi! Niin pehmee, paitsi sitten kun se meni rypemään vedessä ja hiekassa ja räiskytteli kuraa... Niin sitten ei enää ollut niin mukavaa.

Ikinä ei ole mukavaa! keksikää jotain mukavaa. Ai joo tuskin tätä kukaan lukee mut :/ :D Mulla on hauskaa kello on 22:55 siis eikä meniks mulla vaan kymmenen minuuttia tossa tekstissä :O Ainiin muuten!

Siellä ku olttiin uimassa, niin siellä oli lintu veessä se sukelteli lähemmäks. Kun mun isosisko yittää hankkia metästyskorttia, nii kysyin siltä että mikä se lintu on. Se sanoi ettei tiedä niin me pistettiin tuntomerkkejä ylös jos kotona kysyttäis iskältä. Kun me lähettiin, niin autossa huusin että: "Siellä oli sorsa vedessä!" ja kuski huomautti: "Se oli kylläkin telkkä..." Voi kun noloa :D

Tähän on niin mukavaa kirjoittaa kaikkia huolia ja murheita, iloja ja vitsejä...

HETKINEN! eihän täss oo mitään vitsei D: no mäpä laitan yhen jonka kaikki tietää eikä oo ees hauska -.-' :

Pikku-Kalle meni kouluun tikapuita kantaen. Pian opettaja kysyi:
- Kuules, Pikku-Kalle, miksi sinä kannat tikapuita mukanasi?
Kalle mietti hetken, kunnes sanoi:
- Minä aion kiivetä näillä tikapuilla ylä-asteelle, heippa vaan opettaja!

:D Naurakaa mun vitseille! :D Okei ton yhen kohdan keksin Ö_ö okei joo antaa olla..

Onkai se pakko sanoo että that's it. Eli siis huomiseen!

~VJ